დანიელმა ტრენერმა და ჟურნალისტმა ფლემინგ ანდერსენმა სემინარის მოაწილეებს ბრენდის შექმნისა და ადვოკატირების თემაზე საკუთარი გამოცდილება გაუზიარა. ჩატარდა ჯგუფური სამუშაოები. გაიმათა დისკუსია. სემინარი მაღალი ჩართულობითა და საინტერესო კითხვა-პასუხით გამოირჩეოდა.
ტრენინგს საქართველოს პროფკავშირების დარგობრივი ორგანიზაციისა და ახალგაზრდული ფრთის წარმომადგენლები, პროფკავშირული საქმიანობით დაინტერესებული ჟურნალისტები და სოციალრი პარტნიორები ესწრებოდნენ.